Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren, bijvoorbeeld omdat:
1. U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (tevredenheidsgarantie)
2. Er is een verkeerd product geleverd
3. De levering is tijdens transport beschadigd
Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.
We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Buitensportvoeding.nl. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Het product dient compleet te zijn en in een deugdelijke verpakking te zitten. Producten die beschadigd zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. De afkoelingsperiode van 14 dagen geldt uitsluitend voor consumenten.
Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:
• Artikelen die incompleet zijn
• Artikelen die beschadigd zijn
Mocht u een verkeerd product hebben ontvangen of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice via Email; [email protected]
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice!
1. Zorg dat u uw (kopie) factuur bijvoegt bij de zending.
2. Zorg dat u een gedegen klacht omschrijving bijvoegt.
3. Zorg dat het product compleet wordt ingeleverd.
4. Zorg voor een gedegen verpakking.
5. Zorg voor vermelding van e-mail en of telefoonnummer waarop u te bereiken bent.
6. Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt.
Buitensportvoeding.nl
T.a.v. afdeling Retouren
Officiersvliet 10
3331KM Zwijndrecht
De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van de klant, tenzij het een door ons verkeerd geleverd product betreft.
Let op: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. In het bovenstaande geval stort Buitensportvoeding.nl verzendkosten naar u terug. Pakketten die niet gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel uw bank- of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten.
Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen:
• Het product voorzien moet zijn van een (duidelijke) probleemomschrijving
• Het product voorzien moet zijn van een kopie van de aankoopfactuur
• Het product degelijk verpakt dient te zijn
Bij Buitensportvoeding.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk:
Buitensportvoeding.nl
t.a.v. de directie
Mauvestraat 28
3331VJ Zwijndrecht
Bent u ook met het antwoord van de directie ontevreden, dan verwijzen we u naar de Geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk.